2010. január 26., kedd

konferencia

A "Matematikát, fizikát és informatikát oktatók konferenciáján" még 2009 augusztusában tartottam egy előadást (törött ujjal :) ) a "Kapcsolati hálók szerepe a tudásháló építésében" címmel, ahol a konnektivizmussal kapcsolatban összegyűjtött ismereteket próbáltam népszerűsíteni a főiskolai tanárok körében.
A dátumot azért tartottam fontosnak megjegyezni, mert azóta a témával kapcsolatban sok új tapasztalatra tettem szert, melynek rendszerezése még hátravan, de terveim szerint az elkövetkező hetekben sikerül majd előre lépnem, és kicsit rendet tenni a saját fejemben is (nem beszélve a körülöttem lévő egyre magasabb könyv és jegyzet kupacban :) )

Az augusztusi prezentációm az alábbi link segítségével érhető el:
http://www.slideshare.net/kismarti/kapcsolati-hlk-szerepe
Ez tekinthető az én 1.0-ás prezentációmnak is a témában, ami jól mutatja, hogy a napjainkban oly népszerű 2.0-ás verzióktól még igen távol van, de megfogadva Kulcsi tanácsát, azt a kevés információt is -amit sikerült ez idő alatt összegyűjtenem-, érdemes megfogalmazni, hogy még jobban beépülhessen a saját tudáshálómba :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése